Ochrona konsumentów w turystyce, reklamacje wycieczek, niewykonane usługi, odwołane loty
Zamówiłeś wakacje marzeń, ale hotel wyglądał inaczej niż w ofercie? Biuro podróży zmieniło warunki lub odwołało wyjazd? Na Advoo znajdziesz prawników z danego miasta, którzy specjalizują się w prawach konsumentów w sektorze turystycznym i pomogą Ci odzyskać pieniądze lub zadośćuczynienie.
Filtry wyszukiwania
Wyszukaj prawnika:
0 profili
Nie znaleziono prawników
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania lub wyczyścić filtry
Często zadawane pytania (FAQ)
Tak - na podstawie ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, masz prawo do reklamacji nawet po zakończeniu wyjazdu. Reklamacja powinna być złożona w terminie do 3 lat od końca imprezy.
Tak - organizator odpowiada za całość imprezy turystycznej, nawet jeśli korzysta z podwykonawców (np. przewoźników, hotelarzy).