Logo

Ochrona konsumentów w turystyce, reklamacje wycieczek, niewykonane usługi, odwołane loty

Zamówiłeś wakacje marzeń, ale hotel wyglądał inaczej niż w ofercie? Biuro podróży zmieniło warunki lub odwołało wyjazd? Na Advoo znajdziesz prawników z danego miasta, którzy specjalizują się w prawach konsumentów w sektorze turystycznym i pomogą Ci odzyskać pieniądze lub zadośćuczynienie.

Filtry wyszukiwania

Wyszukaj prawnika:

0 profili

Nie znaleziono prawników

Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania lub wyczyścić filtry

Często zadawane pytania (FAQ)

Tak - na podstawie ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, masz prawo do reklamacji nawet po zakończeniu wyjazdu. Reklamacja powinna być złożona w terminie do 3 lat od końca imprezy.

Tak - organizator odpowiada za całość imprezy turystycznej, nawet jeśli korzysta z podwykonawców (np. przewoźników, hotelarzy).